step 2b a bride

merisik

1. majlis merisik aku sangat simpel sahaja.
2. Actually aku tak ready pun untuk majlis risik ni,sebab mak en.denver bagitau sehari sebelum majlis tersebut.
3. majlis tersebut hanya dihadiri oleh family terdekat je. actually, en.denver pun xdatang masa majlis tu.
4. aku? masa majlis tu aku kat dapur tolong makcik aku sediakan makanan.tak bersolek pun. pkai baju kurung raya je. hahahha :)


bertunang
1. majlis ni proper sebab aku dah plan awal2 ngn en.denver.
2. pelamin aku design sendiri. hantaran tuanng pun aku hias sendiri. baju kahwin aku tempah.
3. walaupun simple tp ak puas hati sebab semuanya air tangan aku dan juga keluarga.
3. theme color tunang ialah pink. hahahha :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment