tema kahwin

aku ada tengok majlis perkahwinan serena redzwan, lan kristal, personaliti tv3, semua lar yang berkaitan perkahwinan. sebab aku mencari logik warna pilihan ang aku dah pilih ni.
ha.... perasan tak, semua ada unsur putih dan bunga kan?

so,majlis aku nanti semuanya putih dan berunsur bunga. aku suka fresh flower. niat dihati nak guna fresh flower untuk gubahan hantaran. aku dah survey kedai nak beli bunga segar yang murah. lagipun aku dah banyak kali beli kat situ.

nanti aku bagi alamat kedai untuk rujukan korang , bagi yang mencari kedai yang murah ntuk beli bunga segar. kedai tu dia jual bunga secara borong. serius murah.....banyak pilihan,macam2 bunga ada weh.....

so, warna tema kahwin aku nanti : ialah gandingan putih dan gold....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment