close up 1 : solimnization ceremony

alhamdulillah.....
11.30 mlm 50610 aku sah menjadi isteri denver
lambat sgt eh majlis akad aku?
erm....mana taknya malam tu ada 7 majlis akad nikah ..... aku yang terakhir..orang lain semua buat kat masjid..ramai2


aku je special skit, sebab ibu bersaudara ngn tok imam.. hahhaa..lagipun dia request nak makan malam kat rumah aku....

neway...lets pictures tell the story...






aku tengah psiko tok imam " tok imam, jangan tanya soalan yang bukan2 ye.. "

denver sangat cool saat dinikahkan

Ya Allah... jadikan perkahwinan kami ini perkahwinan yang kamu rahmati....

alhamdulillah..im yours sayang


pose yang sama seperti aku design pada kad kahwin..comel...

my sisters..rebut2 bunga  aku yang santek

bilik tidur saya sangat simple ok

menikmati saat2 sebelum aku bergelar puan ..hahhahaa

learn...to be a wedding photographer...kwang2

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

Syidah said...

congrate dear! moga kekal bahagia selamanya..jaga en.denver baik2

simple tp cantek...i loike
owh, da tukar layout baru yea

nikuze said...

syidah..rindunya ko syidah ni...
thanks eh....
ha ah..tukar layout skit...

Post a Comment