baju akad nikah

salam semua,

ada sedikit perkembangan, last week selepas balik dari kursus kawin kitaorang dah pergi tempah baju akad nikah.

design baju, aku yang pilih sendiri, denver tak kisah je.....
nasib baik akak tu baik, banyak tips yang dia bg mcm mana nak nampak aku sedikit tinggi...heeheehe yela..aku kan agak rendah.....

harap-harap bila baju tu siap nanti , comel n aku puas hati
ops..sape2 yang berminat, korang bole contact akak salina...actually dia pun buat andaman jugak...sape yang dok kl boleh cuba sentuhan dia..ok kot....

ni alamat dia :

Andaman Falah
Nurleena - 012-254 0532 / 012-449 9490

LG 19, Maju Junction Mall,
Jalan Sultan Ismail,
50250 Kuala Lumpur

so... untuk baju nikah aku telah berjaya mendapatkan, dengan kerugian sebanyak :

baju nikah nikuze = RM 300
Baju melayu denver = RM 150
veil = RM 80

denver dah bagi deposit RM230
so balance nanti skit je lar...
aku ambik hujung bulan 5 nanti....

tips :
1. kalau korang beli veil sendiri, harganya agak mahal sekitar RM 120-180 so, the best way is, beli lebih kain lace tu then minta tukang jait buatkan menggunakan kaedah tampal. lagi cantik ok..tambahan pula sedondon dgn baju
2. buat preparation sebelum pergi jumpa dengan taylor kamu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment