pelamin pun putih juga ke?

1.banyak-banyak warna kat dalam dunia ni, kenapa putih yang menjadi pilihan???
2. hehhee...simple je..sebab aku suka sesuatu yang nampak polos, suci, bersih.... ok?
3. masa balik kampung cuti raya cina lepas, aku ada survey butik pengantin kat Machang. price dia sangat lar affordable ok. tp pelamin dia tak bnyak choice...so aku ada lakarkan skit design pelain yang dia nak.
4. dia cakap ok, dia boleh buat. lagi best dia akan kelaurkan koleksi terbaru bualn mac nanti.
5. janji ngn dia, bila new collection dah kelaur aku ngn denver plak akan pergi survey plus bawak abah n ibu.
6. untuk pertama kali aku pergi dgn abah n ibu, ngoh n adik aku nick.
7. aku risau juga, takut dia tak boleh nak design pelamin yang aku nak tu....tapi harap2 boleh lar.
8. plan B: kalau dia tak boleh buat, aku minta abah tolong design the basic pelamin. nanti aku n nick deco sendiri......
9. ops kedai tu nama dia aku lupa, tapi orang panggil kakak tu cik ton. sape yang dok kelantan boleh survey kat kedai ni. FYI cik ton sediakan pakej sekali dgn photogrpaher n canopy jugak. hehehhee

design pelamin sesuai untuk dipasang di dalam rumah...

lagi comel..kat dewan lagi comel ok!... aku suka sangat


tapi ini design yang aku akan buat.....sangat teruja ok


ini pelamin putih yang sesuai buat kat dewan

pelamin impian : cuba tengok roof dia. sangat sweet..serius teruja sangat


pandangan dari sisi


aku sukakan kerusi single saja, so akan ada perubahan sikit..yang lain semua ok


pelamin dari pandangan atas....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment