Jakel Bridal Promotion 2

last week aku pergi lar kat Jakel House kat jalan tar
serius..memang ada sale pun
kain lace yang aku cakap ada promosi beharga rm150 + sepasang kain baju melayu + sampin tu memang ada

bila tengok macam2 jenis plak kain lace yang ada ye. haish..rambang mata di buatnya.
ada yang beharga RM1+++ pun ye.

aku pusing semua satu level tu. FYI kain lace kat level 4 ye. semua jenis lace aku tengok, aku rasa aku pegang n aku try.

tapi ada satu kain tu, kali pertama pandang pun aku dah jatuh hati. aku try posing2.
akak promoter tu cakap " cantik, sangat sesuai dengan awak"

hahaha dah namanya promoter, memang lar semua cantik. aku siap suh adik kawan aku posing jadi model aku nak tengok.

niat nak survey je, tapi tak tau lar macam mana boleh berkenan lar plak. bila aku tengok price dia, RM899 tapi after less dapat RM 799. Mak aih mahalnya. berbaloi ke ni?

bila tengok harga, hati aku dah keciwa gila...... terus je buat muak sedih.... adik aku ngoh senyum je bila pandang reaksi muka aku. huhuhuhu

tapi akak promoter tu pandai, dia cakap kalau aku ambik hrni, dia akn bagi RM500 je. what ? serius aku tertawan ok. dan aku rasa harga tu sangat ok. ok ke korang? hahhahaa :)

tapi en. denver tak ikut. aku pergi ngn ngoh n kawan dia je. camana ni? macam mana nak buat keputusan. adoi....

aku cuba call en. denver..tapi dia tak jawab. call plak my mom. aku tanya ibu mcm mana. ibu cakap kalau nak pergi tempah sendiri ok je.

aku bincang plak ngn adik aku.....

lalu aku bgtau akak promoter tu " akak, saya tak bawa cash, maybank card boleh ke?" hehehhee

" boleh je dik"

so..buat apa tunggu lagi, terus aku beli......

tapi sebab akak tu dah bagi discount baik punya free sampin tu tak dapat lar
actually sampin tu bukan free tp kena tambah RM30 sebab dah termasuk pakej dan kauliti dia tak ok sangat. harga sebenar RM 150. lagi tak ok sebab kain sampin yang free ni, agak kecik je, so kalau saumi kamu agak gempal tak muat lar. denver i kecik je....pakai baju pun saiz s je.hahahhaa

untuk kerugian harini aku berjaya dapat ;

2m lace + 2m satin + 4m satin (kain baju melayu)

kain satin yang lembut, kalau beli biasa 1m=RM28

ini lar kain yang aku beli, design dia tak crowded sangat kan?

harap baju nikah nanti secomel kain ni

dan aku juga secomel n semahal kain ni...huhuhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment