Photographer

1. sebenarynya aku dah pening cari photograhper yang sesuai n available untuk tarikh aku kahwin nanti.
2. banyak lar jugak aku email utk booking. semuanya mengecewakan sebab doarang kata tarikh tu hot date. haha :) ye ke ? sebenrnya tarikh tu our parents yang decide, kitaorang xcampur pun.
3. aku dah lama usha artwork mamat ni, memang aku suka lar dgn artwork dia. so aku try luck aku. alih2 dia reply the date yang aku nak book tu memang available.
4. alhamdulillah, dah settle satu tas aku.
5. sape yang berminat, sila tengok artwork dia.... kat sini

tips for today :
1. survey dulu sebelum tempah photographer. check trend market skang. price n pakej
2. booking 6 bulan awal. senang nak deal n kumpul duit
3.perlu bersedia dengan duit yang banyak. sebab tempah photographer memang sangat mahal ye.
4. bila dah booking, berikan butir terperinci apa yang anda nak dan tak nak

so, untuk hari ni, aku berjaya mendapat :

custom album + sticky album (akad nikah & sanding)
- unlimited shoot
- 20-22 pages (10″ x 15″) custom album with editting pages print
- 120 pcs 4R (4′x6′digital editting enhanced, pictures will be select by client) with sticky album (black sheet)
- 2 10RW edit (10″ x 15″) complete with frame
- Free 1 DVD slideshow
- Unlimited shoot soft copies pictures burn in DVD
- 6 hours max coverage
- free outdoor session

dengan kerugian sebanyak RM 2K

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment