corat coret barang hantaran

hand bag
1. 3 bulan yang lalu aku dah beli hand bag untuk hantaran, agak besar juga sebab senang aku nak isi semua barang keperluan aku.
2.  aku pun cuba lar try display kat atas dulang hantaran..mak aih gedabak besar .... macam tak best lar plak kan? rasa cam nak tukar lain.
3. jumaat lepas masa lunch hour pergi cuci mata kat mid valley, niat nak cari kasut hantaran n kasut sanding tapi macam biasa lain yang dicari lain yang dapat....
4. sengal..aku terbeli sebiji lagi hand bag saiz sederhana...ok lar kalau letak atas dulang pun....
5. aku migrain...dah lari skit bajet aku..... patutnya duit tu utk beli working dress..macam mana ni? tak payah lar kot...

kasut hantaran vs kasut sanding
1. mesti pastikan kasut sanding lagi murah dari kasut hantaran...
2. minggu lepas semua shopping mall aku pusing cari kasut yang berkenan di hati. ada yang aku suka da habis saiz... ada yang berkenan dah xde stok.... ada plak yang heel tak tinggi sangat. adoi.... migrain2 ...
3. aku kan kreatif.. aku text adik aku aka PA aku " awk why not kita letak je 2 biji handbag saya tu utk hantran , ganti kasut. xde yang berkenan lar "
4. PA aku reply " jangan nak mengada, cari jugak sampai dapat "
5. ni kalau aku call ibu, lagi bernanah dengar dia berleter... so aku cari jugak lar.... akhirnya aku beli sepasang sandal coklat... taram je lar....
6. kasut sanding masih lagi dalam pencarian, aku tak suka yang ada blink2.. kalu beli jugak gamaknya it will the first ever aku akan pkai lepas tu.... simpan kat dalm bonet keta....

erm tak boleh ke...sebab aku ni suka hang bag sangat kan..kalau kesemua 11 dulang tu aku letak hand bag je eh? hahahha menarik tak?

barang hantaran aku takkan reveal kan berapa kerugian aku dah habis ye.
erm.... yang ni i xnak share...ikhlas dari denver untuk i..so lets make it secret hahhaa :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

Unknown said...

hahahaha..setuju!nk letak handbag kt sume dulang!haha..kasot susah sgt nk carik..n melibatkan pelaburan yg berisiko (tkt x sdap pakai pastu T_T)..

nikuze said...

queen W :

hahhaha... jom2 nanti i nak buat kat anak i lar macam tu..letak satu jenis barang yang dia suka je.... kita dah tak dapt dah...

Post a Comment