updates on saturday hunting

morning semua..
aku tak leh tidur..sebab dah mula risau gila ..banyak lagi preparation aku ni tak settle...
risaunya....

takutnyaaaaaaaaaaaaaaaa......................
saturday :
morning :
1. survey and buy tudung at jalan tar
- done, just bought it from ariani RM 59.90 ( xde awning ye )

2. survey and buy kasut sanding at jalan tar
- aku dah pergi kat plaza city yang sebelah semua house tuh... mostly kedai kat situ jual barang perkahwinan orang  india, a es shops je yang jual malay wedding stuff. dah masuk kedai kasut...tapi i tak berminat ngn typical kasut sanding style muncung tajam n balut ngn kain lace or songket. coz i tahu mak andam dah sediakan. kalau beli, confirm lepas  kahwin aku simpan je. objektif aku cari yang praktikal. so... tomorrow nak survey kat the curve plak.

3. buy tafsir al-quran  at ajalan tar - done RM 120


4. buy al mathurat
- kat jalan tar, sebelah kedai tudung ariani RM 1.20 x 300 = RM 360

noon - evening

1. survey box for goodies
- went to nilai 3, bought the box. masa kat sana aku migrain kejap, jgn terpedaya ye kawan2 . please dont ever go to thank you shop yang besar giler tuh. tipu je promotion dia. aku beli box goodies kat situ RM 3.92 per 10 pc, but  denver bought the same box just in different color at VS star just 2.90 per 10 pcs.  gggggggaaaaaaa ... rugi duit aku..denver sempat gelakkan aku... box aku beli for 300 pcs

3. buy gift as a goodies
- goodies. kawan2 aku yang datang aku bagi kamu mini cawan porselin yang dijual dgn harga RM 0.70 saja okeh. cuba survey kat kedai VR star layanan dia ok n murah berbanding kat kedai thank you shop. mahal beb. mini porselin cup for 300 pcs

4. buy a a jersey tshirt as a baju penanggah
- tak pergi sebab dah penat sangat2.. balik rumah layan alice in wonderlan je...tapi tak sempat habis aku dah terlelap

5. buy a blanket as a gift to penanggah and tukang gulai ibu - penat dah...

**** aku malas nak snap gambar.... lepas kahwin lar aku show off kat kamu semua...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 kongsi idea:

Nurulhuda|Adlie said...

dear, on kasut, kalau u nak something yang not typical muncung2 tu kan, u pegi gavy, kedai dia kat maju junction, anything u email i, hudabakar@gmail.com ill tell u the rest, mmg okay sangat! sb i n my bestie dah bua dah for wedding, sangat tak typical, hope this helps if u still tak jumpa kasut lagi.. :)

nikuze said...

salam huda,
aze dah jumpa dah kasut yang aze nak pakai..
kat maju junction eh? actually aze tempah baju kat maju juntion gak..memang kat kedai tu ada buat handmade kasut...tapi aze xsuka muncung2 ..hehehe

Unknown said...

yey!!me oso hate d muncung2..xde lgsg kasot muncung2 in my closet.nvm to wear those on my wedding!hv to go to maju junction ni=p

Post a Comment