jangan nak membazir..beli yang praktikal ok

aku dah survey tudung kat myhannah boutique tuh...

ada la tudung yang aku berkenan, bila tanya prixe, mak aih... mahal jugak ye.,... RM 200 ok.... aku dah berkira ni..beli ke tak..beli ke tak....

k.ijah..ofis mate aku tanya " berbaloi ke beli tudung  tu? nanti lepas kahwin agak2 pakai lagi tak? "

hah ?
aku macam baru tersedar dari lamunan.
betul juga... nak pakai sekejap saja..membazir ..kan dah tempah veil....
cari je tudung yang biasa2 saja... nanti veil tu boleh overshadow tudung biasa aku nanti kan



tadi juga dah tanya puan vispera
dia dah tak sempat nak design untuk aku

so
kesudahannya
aku akan hunting kat jalan tar weekend nanti

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 kongsi idea:

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

just nak kongsi ngn cik nikuze..
kalo pi jln TAR, cuba masuk n survey kat City One plaza..sebelah Semua House.. kat situ ade byk kedai borong utk mak andam...byk bnda leh dpt kat situ dgn hrga yg agak murah..try r survey..nk cr veil ke, alas dulang ke, semua ade...

sk said...

my opinion is, utk kawen @ tunang, pakai tudung dr material yg kita dah selalu pakai. meaning yg kita dh selesa, n tau camne nak adjust or control bila pakai. mcm i, tudung bawal saja. so nnt takdekla berlaku "bad tudung day" pd hari kawen @ tunang. hehe..

ada bride yg tanak pakai tudung ade awning sbb nnt hubby susah nak kiss dahi masa batal air semayang. hiks! ;)

just my 2 cents though.. :)

nikuze said...

Sk : betul tu..saya sokong... better pakai tudung yang kita dah biasa. hik hik hik... saya pun xmau pakai owning jugak la....

9w2phy : nanti i try g survey kat plaze yang u mention tu..thanks to all...

Post a Comment