quick update on sunday hunting

tempah bunga
1. sedihnye... tak boleh tempah bunga sebab sikit je tempahan aku. kalau nak buat tempahan at least every each of the flowers at least 5 bundle and above.
2. siap menangis lagi dalam kereta. denver plak marah2 sebab katanya tak logik aku menangis untuk perkara kecik macam tu.
3. aku sedih sebab apa yang aku harapkan tak seperti yang aku plan. ngoh tak pandai sangat dengan jenis bunga ni, kena harapkan nick aka PA aku je la. the problem is dia kat puncak alam that day, ada kelas. waaaaaaaaaaaaa
4. lelaki susah nak faham kan. benda kecik pun perempuan boleh menangis oK. nak2 lagi skarang aku dalam mode ready for red light. lagi la... emosi memang tak stabil habis....




kasut sanding
1. alhamdulillah,  dah jumpa dah kasut sanding aku. jauh gila mencari ..dari the curve pergi one utama. jumpa kat satu kedai kasut jenama ( alamak dah lupa ) sebab first time dengar.
2. seperti yang diperkatakan oleh miss queen , pembelian kasut sanding adalah pelaburan yang berisiko. nampak cantik tapi kalau pakai rasa sakit..better not.
3. jangan guna istilah, xpe nanti kahwin pakai sekejap je.... kalau dah sakit..sangat perit ye... aku bnayak kali beli kasut yang aku suka sebab nampak cantik..tapi at the end aku tak pakai sebab sakit. so kasut itu just for display only......
4. ambil iktibar dari apa yang berlaku.... so aku beli yang praktikal sahaja dengan harga yang berpatutan. nak ikutkan aku dah ada pun kasut putih vinci .. hehhee ... tapi kasut tu dah selalu pakai pergi kerja.... nak yang baru
5. misi berjaya... thanks god

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 kongsi idea:

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

fresh flower dh dpt ke??
erm..just nk kongsi..kalo kat Kota Bharu ade 1 kedai bunga..namanya Wee Garden..sebelah UiTM kampus KB.Mahal skit la dia jual...rate roses rm1.20-rm1.50 sekuntum... kalo bernasib baik leh dpt on the spot..kalo x kena tempah dulu..

Lagi 1 kedai kat jalan Che Su dekat dgn Smart Reader..

nikuze said...

9w2phy: awak, kedai tu kat klate eh? erm.. aze beli bunga kat KL je. nanti adik bawak balik hr jumaat depan. rasa macam mahall skit bunga kat klate tu, kat KL lagi murah.

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

ha'ah kedai tu kat klate..kalo in case x cukup bunga, x kan nk balik kl kan.. kat kl mmg lg murah..
dulu pernah bw balik bunga nek keta dari KL..tapi layu, sbb balik siang hari panas..mayb x cukup penjagaan even dh simpan dlm ice box.kena balut bunga n letak ice dlm box secukupnya..balik mlm ok...
Selamat Pengantin Baru!! :-)

Post a Comment