dating with mother in law to be

last weekend aku kat kampung settle pasal borang nikah
aku, nick (adik aku) n denver  balik, orang lain xdapat balik sebab aku bawak balik byk barang
hehehe dahla pinjam kereta ngoh, sebab kereta aku tak sempat nak servis


sebab dah gerak lambat, lebih kurang 9.30 kitaorang dah sampai kaat KB
beli nasi bungkus n breakfast together with my mother in law to be....
aku terpaksa pergi KB dulu padahal rumah aku kat machang je sebab nak hantar denver, kan balik dengan kereta ngoh
nasib baik nick ada boleh teman aku, walaupun dah selalu jumpa rasa segan masih ada


ingatkan lepas makan dah boleh gerak balik
tiba-tiba ma denver cakap " jom ikut ma g beli gelang tangan "
hah?
aku cari bayang denver... ma dah peraan kot....terus dia cakap
" dia dah masuk tidur kat dalam bilik"

end up aku keluar bertiga, nasib baik adik aku ada buat teman
ma bawa aku pergi kedai emas sri suria/ suria kot
survey gelang tangan, untuk majlis batal air sembahyang lepasa akad nikah
aku rasa memang dah macam adat orang kelantan kot
mak lelaki yang belikan untuk anak dia, dah la pakai duit mak dia


sebab aku pun segan n tak sampai hati nak paw mak denver lebih2
aku iyakan saja yang mana yang dia berkenan
wahahaha taste dia ok jugak ..
ma denver belikan aku seutas gelang tangan yang sangat simple
dia kata senang aku nak pakai pergi kerja
hehehehe thanks my mother in law to be....

tapi ada part yang aku rasa sangant terkilan
after beli gelang tangan tu mak dia ada singgah kat kedai beli baju untuk dia
aku dah berkira dalam hati nak bayarkan ke tak..byar ke tak..
end up aku tak bayar pun...
eee jahat kan aku...
entah la aku rsa serba salah..bila balik rumah bgtau ibu....
ibu cakap this time xpe sebab tak kawin lagi
nanti dah kawin jgn amalkan...kena bayar..sebab dia juga akan jadi abu aku

hahhahaa
aku yang sengal
thank ma denver
belikan aku gelang tangan yang sangat cantik....


sorry xde gambat, aku sogan ngn ma denver nak snap bracelet tu eh...
hahahhaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment