La Senza im coming...

1. hahaha yang ni preparation untuk nafkah batin..
2. aku memang gedik...gatai nak cari lingerie baru... ye la..bukan je handbag, kasut baru... kat dlam juga kena baru okeh...
3. so aku pergi la senza... promoter kat sana sangat baik..aku ambik 5 helai lingerie yang aku rasa gedik sangat nak pakai
4. aku dah try semua kat fitting room..tapi kenapa aku rasa macam erm....... xpela... aku tak jadi beli..
5. bila fikirkan denver..aku rasa sure aku akan tibai kena gelak ngn dia..... hahhahaa
6. nak beli lingerie tu..next time ar.... suprise utk denver.....
7. wey...korang beli lingerie gak ke..... macam mana nak pilih ye?

sorry entry yang agak gedik skit ye...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

6 kongsi idea:

Leeyana said...

hai...suda rx kad kawen kamu...sgt cute..TQ..
lingerie..wah haruslah..biarpun kene gelak..da memorable nite..pki utk honeymoon pun wokey...

Unknown said...

lingerie tu llg mn loe?

Syidah said...

xbeli pun.....
xsempat nak pakai da terkam..ahaks..

nikuze said...

leeyana & syidah : tu lar....rasa nak beli gak lingerie tu...next time shoppinh ...kena bantai gelak ngn denver pun...lantak la..

dav perantau : apih..kalu nok tau lingerie tu gosio..g google la..malah eh nok explain ko mung...hahhaha

Unknown said...

cari dosss..bila nak seacrh kena blog..dia kata ayat lucah eh.....gosio tu gapo plk...kalau guna ayat kg pangkal meleret gapo wess?

nikuze said...

apih : saloh ejo lar.... nok tulis godio sebenarnya....hahahhaa

g lar baca blog long hok so lagi.. ni blog pasa nikoh jah...xjeluok ko dengar? malau lar plok saim jate dok baca

Post a Comment