save da date okeh

Assalamulaikum semua,

dengan rendah hatinya aku ingin menjemput kamu semua yang selalu menjengah kesini, hadir ke rumah saya bagi meraikan majlis perkahwinan aku bersama tunang tersayang which i call him denver. ahaks..

nak kad jemputan, cepat..cepatan tinggalkan alamat kamu disini ;

ginger_berries@yahoo.com


insyaallah semua orang akan dapat kad, memang aku saja buat lebih...

n finally,, now presenting my lovely dovey kad kahwin designed by me...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 kongsi idea:

Syidah said...

chanteq....

nikuze said...

tenkiu...syidah..saya ingin menjemput awak..bg alamt des...mari la dumah

Syidah said...

9C jalan 21 pkns sg chua 43000 kajang selangor..
nik rashidah nik ismail...

meme nak kelik pn bulan 6..tp xtau bila..rasanya dlm 11 hb...

nikuze said...

orite..xpe la...kalu balik time saya nikoh..jemputla kerumah okeh

Leeyana said...

nok etek kad walaupun tarikh kite same..hehehe..

leeyana
no 48 jalan pp 11,
taman pinggiran putra,
43300 Sri Kembangan,
selangor darul ehsan

nikuze said...

cik leeyana.... terharunya saya..
nanti i post kad utk u ye

rose said...

comel nyer kartun 2..sweet..lukis sendiri ke?
congratz tau.. =)

nikuze said...

ha ah..lukis sendiri...
thanks rose
congrate to you too

Post a Comment