dugaan diambang perkahwinan

semakin dekat nak kahwin semakin banyak dugaan
yang paling takut sekali

semalam aku mimpi
ada bisikan di telinga aku
membisikkan pasal perkahwinan aku
serius bila aku sedar aku jadi takut
bila tgk jam baru 3pg
call denver..tp xangkat mungkin dah tidur kot

petang tadi keluar ngn denver pergi ambik kad kahwin
alhamdulillah semua dah settle
semalam ibu dah dapt 500pc
plan esok petang nak pos balance yang perlu dihantar

so masa otw balik
aku berkongsi cerita dengan denver
aku bgtau aku risau kalau apa yang aku plan pasal perkahwinan aku xjadi
dan aku mimpi pasal bisikan tu

denver pesan kat aku jangan fikir bukan-bukan
tak perlu ikut perasaan sangat
banyakkan berdoa

erm...
korang tak terbawa dalam mimpi ke?
takut la....

lagi denver cerita
kawan kitaorang yang nak kahwin pada jun juga gf dia macam kena buatan orang
bila je tgk muka bf dia terus nak marah, tiap2 hari dorang gaduh
bila gf dia jejak je kat kawasan rumah datuk harun din terus dia meraung cakap sakit
wallah ulam hr rabu ni dorang akan pergi lagi sebab last week datuk harun din xde kat rumah

kesian kan..
ini untuk peringatan aku dan bride 2b semua
banyakkan sembahyang sunat, mengaji dan berdoa
semoga allah melindungi kita semua
hati-hati dengan manusia disekeliling kita

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

EoL said...

sabar-sabar..ari ni pun demo emo...

alamk xdpt laa i jadi photographer second u..ahahaha. dah project closing date dah tukar..

first time aku komen..haa any comment?

nikuze said...

saya tau saya sgt emo sebab saya tak suka kerja last minute ok..awok pum kenal saya
ditambah lagi dengan period pain yang teruk...

Post a Comment