dah foll0w up dah

1. petang semalam, sebelum balik dah call mak andam aku.
memandangkan majlis resepsi aku jauh nun di klate, aku hanya 3 kali berjumpa dengan cik ton ( nama mak andam aku ) berbincang lebih kurang dah post gambar pelamin dan baju yang aku nak.
2. semalam, bila call dia cakap tengah siapkan pelamin yang aku minta tu, alhamdulillah. xde la rasa risau sangat, takut tak dapat nak realisasikan impian aku ni.
3. semenjak nak kahwin kan, tiap2 malam aku mimpi aku menangis masa majlis kahwin aku sebab banyak benda tak settle. huhuhuhu.... minta dijauhkan Ya allah
4. baju akad nikah, janji ngn akan nurlena ambik hujung bulan 5. semalam dia bgtau dah gunting kain... kalau nak pergi tgk pun tak boleh lagi...
5. hujung bulan ni balik lagi dgn denver settlekan pasal borang kahwin dan juga balik fitting baju

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment