kad kahwin

guys, sape yang tahu kat mana boleh cari kad kahwin yang murah2?
saya dah design, cuma tinggal nak print je. boleh rekemen tak?
kalau boleh nak print sendir, cuma nak cari kertas kad tu kat mana ye?
please tolong, kad tak siap lagi, uwaaaaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

6 kongsi idea:

Syidah said...

leh aje cari kat brickfield.....

nikuze said...

kad kosong tu dijual kat kedai buku ke syidah?
bg detail skit boleh....rusim doh ni..

Unknown said...

hye dear..,eh kte sma bulnla nk kawen..,cma sy dlula :) blhlh kte s'sama follow ye..sharing is caring ;)

Errina.Rahim said...

hai awak...

saya beli kertas wangi je kat mydin... ada 8 keping rm 2.40.... colour putih..so, bila kita print colour baru nmpk.. sgt jimat... kad tak perlu mahal2..nnti orang buang juga..hehehe

Syidah said...

yup...try cari kat kedai buku..
xpyh risau la....jap jah buat nye kad tu...
yg penting rajin...
aritu guna akd saiz A4 je..pahtu gunting...

nikuze said...

misz deana : tengok countdown lagi sebulan je, banyak lagi saya tak prepare

errina : thanks, nanti saya survey kat maidin, saya pun nak guna kertas putih je

syidah : banyak lagi aze tak settle ni..uwaaaa tension jo raso

Post a Comment