Kad Kahwin


salam,
sorry lama tak update, aku xde mood sebenarnya
masalah kewangan membataskan pergerakan aku dicampur juga dengan kerja yang melambak-lambak
siapa yang ada kerja lebih, cepat bgtau aku ye... sebab aku mau gaji lebih


petang semalam, after meeting kat TM aku meredah ke Jalan Pudu, Lokasi Jalan brunei
Tujuan satu saja ; cari kedai best yang boleh melayan semua karenah kad kawin ciptaan aku yang mengada tetapi bajet terhad hahahhaha

last sunday dah pergi survey ngn denver tapi tak banyak kedai yang buka.
baru aku tau, most of them tak buka n ada yang buka half day hari ahad dow

Kedai-kedai yang sempat aku survey adalah :

My One Card Marketing
email : myonecard.marketing@gmail.com
Tel/Fax : 603.2141.2946

ni first kedai yang ake nampak dan terus rasa nak masuk je. owner dia chinese but their sales person was sweet malay girl n sangat baik. secara kebetulan nama penuh dia sama dengan aku ye. hehehe :) layanan 10/10. sangat puas hati dengan harga sebab dia boleh memenuhi kesemua kriteria yang aku tetapkan pada kad. every 1000 pc can get 1 free bunting ok. plus another RM50 boleh dapt envelope bercetak. best kan?
kedai lain pun best juga, korang boleh lar survey mana-mana kedai kat area jalan Brunei tu banyak gile weh.

Antara kedai lain yang aku dah pergi :

1. Calculus Designs Printing and Advertising
2. Kuaci Design House
3. Kanda & Dinda Wedding Cards -  www.kadkahwin.com
4. One Stop Design and Printing Service
5. Sekapur Sireh www.kadsekapursireh.blogspot.com

dan yang paling menarik, kat sekapur sireh aku terjumpa kad kahwin salah satu blogger yang dah kawin pada mac lepas. tak silap aku q n  a kot. lupa lar...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment