it make me cry for all evening

5.30 pm
just got a call from kedai kad kawin, told me that they cannot make it on this friday due to the paper is out of stock
oh my god..i dah janji dengan ibu...
9.30 pm
still at my office, do my work, call ibu
tell her about the card news
she get angry " kan ibu dah kata, buat je kat klate, degil..bla....bla..bla...."
keep talking ....ijust capture hte main point " push dorang, kalau ta cancel, ibu tempah kat klate je lar "

tak tahan bila dengar ibu membebel....
serius.... it put me on stress till i cry on the way back home

call back that kedai, push them to make it on friday as promised
esok
i akan pergi kat kedai tu...
i dont have enough time..what ibu told me was right..my mistake, love to do something in last minute...but the point is..they had promise to me by friday....
ah.. xkira cari kat mana pun paper tu, janji i dapat that card
plan nak balik this weekend terpaksa dibatalkan...
merajuk dengan ibu...nak poss ke kad tu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

rose said...

banyak2 bersabar k..
jgn tensen2..
nanti kurang seri pengantin 2.. =)
i doakan moga segala persiapan u akan ok..

nikuze said...

thanks rose,
tengah sabar la ni

Post a Comment