Thank You Tag

1. sementara menuggu duit gaji aku masuk untuk meneruskan misi perkahwinan, aku telah buat thank you tag.
2. senang saja, sekejap pun boleh siap, cuma malas je kan.... ape la aku ni...dah nak kahwin pun malas lagi....
3. yang aku tunjuk tu  design yang aku buat pakai adobe ilustrator..alah macam2 software boleh pakai kan cuma sebab aku dah biasa pakai AI. belasah je nak pakai software ape, janji outcome dia cantik.
4. kalau sape yang yang nak soft copy AI nak edit sendiri, boleh email kat aku, nanti aku bg kat korang....
5. kalau nak kerawang juga aku boleh bagi... hehehe penangan nak kawen aku jad jadi mcm card designer plak..... best jugak .... tukar kerjaya lar macam ni,,

kat bawah ni aku bagi perccuma kat korang.... boleh edit pakai pae saja sebab aku dah format as an image(jpeg)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment