manjakan dirimu dengan spa

salam all,


kat bawak aku dah senaraikan spa-spa yang best yang pernah aku pergi dan aku akan pergi.
untuk persiapan kahwin aku inginkan spa yang ketimuran yang ala-ala mak andam kampung buat tu, i mean ada sembur2 ayat seri skit... hehehe... aku memang gedik..sila jangan pedulikan aku...

aku jenis yang geli, pernah masa tengah massage aku hampir tertendang org yang tgh massage tuh... hahhaa...nak dengan aku menjerit keegelian tu oohh..kawan2 aku sudah biasa dengar dan tahu....


1. serenity spa - cilok kat boleg cik leo ..tapi bila tgk full package mahal lar plak.. aku tak mampu..huk7 :( orang sponsor sume aku mampu...


2. sembunyi spa - located at cyberview lodge resort..tempat ni pun cantik... best.... korang boleh cuba..harga very affordable


3. La Lavenda spa - colmar tropicale ha..sape yang nak g honeymoon ke bukit tinggi jgn lupa ambik package couple spa. kat sini ala2 japanese skit..... best gile..aku suka. bilik kat bukit itnggi pun best, besar gile boleh main kejar-kejar lagi.


4. Palm Spa - kat palm hotel  garden ioi resort ...suasana yang sangat mendamaikan, lupa seketika yang kita masih lagi kat area KL. bila masuk spa dengan suasana yang nyaman, dekorasi menarik tak rasa spa tu berada kat bangunan hotel palm garden tingkat 8 . serius best...kat dalam tu ada jakuzi dan sauna sekali. boleh buat spa by couple jugak... dah kawin aku suggest pergi honeymoon kat sana..bilik pun best... kalau tak kawin korang buat spa sama2..hahahhaa aku takut korang kawin awal2 kat situ...hehehehe

5.  aura seri - spa yang akan aku pergi untuk menaikkan lagi seri kahwin aku nanti. kawan opis aku promote. kat sini masa kita mandi bunga , dorang ada baca-baca doa untuk naikkan seri kita dan elakkan rasa gemuruh masa kahwin nanti. yang best nanti dorang akan bg air aura utk kita mandi dan sapu kat muka sebelum kahwin nanti. bila aku cek kat website siap provide insuran lagi. betul tak betul..dah pergi nanti aku bgtau korang..tapi lambat lagi la..hahhaha




sape yang ada lagi info pasal spa yang best..silalah rekomen kat i ye

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

Leonora Halim said...

nik... serenity spa ada promotion for two!! RM300 for two... full package... :) herbal steam, massage, lulur, milk bath and facial!

nikuze said...

lol ye ke? promotion tu sampai bila eh dear?
nak pergi la

Post a Comment