nak jemput x ke tak?

1. topik hangat yang dibincangkan kat sini. saja je aku ingin meng hot kan topik cik bride 2b kita.
2. sape yang berpeluang dapat kahwin ngn first love, anda dikira sangat bertuah sebabnya anda tak membazir dari segi masa, perasaan, material, emosi..segalanya lah.
3. tapi mereka yang tak de jodoh dengan first love, jangan kecil hati sebab aku pun bukannya nak kahwin dengan first love aku. hahahhahaa ( gelak utk diri sendiri )
4. hello kita juga ada kelebihan tau, kita boleh pilih yang terbaik antara yang terbaik tu. setuju tak?
5. aku tak kisah macam mana ko end up dengan x ko, tapi yang penting adalah dia adalah kenangan masa silam kita, tak perlu dah nak amik tahu.
6. x aku still lagi contact aku ( pssttt.. jgn bgtau denver okeh..xmo dia kecik hati ) xde kerap pun sebab kawan2 aku still lagi kawan2 dia bcoz kitaorang 1 sekolah dulu. means he still around me... jangan tanya masa mula2 break up dulu mcm mana life aku eh.
7. the latest is, he called me inviting me for his wedding. sebab kawan dia kawan aku, so dia dah dapat rumors pasal aku nak kawin bulan 6 nanti, gues what.. aku kawin 5, 6 dan 8 jun and him 5,7 dan 9 Jun..kitaorang akad nikah at the same day okeh.
8. aku senang je, aku boleh invite dia datang kahwin aku, ups to him lar nak attend ke tak. tapi aku hell no...tak mungkin aku pergi ye.. the pass is pass no more turning back... aku memang jahat.. kat main blog aku pun ada mention aku ni jenis pendendam.
9. semua pendapat masih lagi bersifat individu ye

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 kongsi idea:

Mrs Drac said...

hai..saye pun bukan berkahwin dgn first love..dia mintak putus sbb jth cinta dan nak kawin dgan wife die skrg..huhu..masa dia kawin die jmput saya..tapi skg saya nak kawin..tak jemput pun..dan tak bgtau..walopun penah contact untk tanya kaba..rasanya la..ni my personal opinion je ek..tak salah nak jemput..walaupun betul dah takde ape2 perasaan..tapi kene fikirkan perasaan bakal suami la..=)

nikuze said...

betul... i sokong u dear... xperlu dah kot....
gone be by gone rite?

Post a Comment