Kad Kahwin

salam semua,
misi kad kahwin dah selesai
petang tadi pergi discuss dengan designer kad aku....
actually aku dah design pun kad tu, tinggal nak customize je, bg font yang dia xde


sebelum ni plan nak print sendiri, tapi bila fikirkan masa dah suntuk, aku tempah saja
dah bincang dengan denver, dia cakap ok je, janji murah
masalahnya aku rasa macam tak cukup je 2500 keping kad tu
ma n abah dah order 2000 keping, mak denver nak 100 je , so kami 2 orang 400 je...
cukup ke?

xpe nanti dah confirm draft aku nak nego lagi, lagi banyak lagi murah kan?
so untuk pembelian hari ini aku berjaya mendaptkan

RM 1030 for 2500 keping kad,  percuma
- 3 bunting
- sampul kad bercetak


seronok tempah kad disini, kalau kamu berminat silalah kesini :
My One Card Marketting
No 1-3, Bangunan Pater, Jalan Brunei, Off jalan Pudu, 55100 Kuala Lumpur
Tel/Fax : 03-2141.2946
Email : myonecard.marketing@gmail.com

lain kali aku show off my wedding card eh, blogger draft problem lar plak... uploading dari tadi....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 kongsi idea:

Post a Comment